Descoperă secretele esențiale pentru a deveni un maestru în arta vânzărilor! Cursul nostru "Cunoașterea Clientului: Măiestria în Vânzări" îți oferă instrumentele și cunoștințele necesare pentru a transforma clienții potențiali în parteneri loiali.
Cunoașterea Profundă a Procesului de Cumpărare: Înțelegerea fiecărui pas al procesului de cumpărare îți va permite să anticipezi nevoile clienților și să adaptezi abordarea pentru a satisface aceste cerințe într-un mod eficient.
Eficiență în Prospectarea Clienților: Abilitatea de a identifica și de a se conecta cu clienții potențiali va transforma eforturile tale de prospectare în rezultate concrete și în parteneriate durabile.
Conducerea Conversațiilor Relevante: Întrebările potrivite la momentul potrivit pot face diferența dintre o conversație oarecare și una care construiește încredere și dezvoltă relații solide cu clienții.
Negocieri de Succes: Fiind bine pregătit pentru negocieri, vei fi în avantaj pentru a obține acordurile pe care le dorești, în timp ce menții relații pozitive și de încredere cu clienții.
Cunoașterea Profundă a Fereastrei lui Johari: Aplicarea conceptului Fereastrei lui Johari îți va permite să înțelegi mai bine atât nevoile declarate, cât și cele latente ale clienților, conducând la relații mai autentice și mai eficiente.
Performanță Susținută în Vânzări: Abordarea bazată pe cunoașterea clientului te va ajuta să gestionezi mai bine prioritățile, să îți maximizezi performanța și să faci față presiunii cu încredere și reziliență.
Adrian Cioroianu este Hunter, Farmer, Negociator, Influencer, Sales Trainer cu experiență în companii ca Orange, Sony Ericsson și Intel Corporation.
Este antreprenor și a fondat AC KNOWLEDGE, o companie pentru training și consultanță în vânzări. Din pasiune pentru educație, este și Lead organizer al TEDxFloreasca, primul eveniment TEDx în aer liber din România.
A dezvoltat proiectul Sales Magazine - revistă de vânzări.
Deține 20 de ani de experiență în vânzări și diferite certificări internațională în acest domeniu, printre care: Miller Haiman, Imparta și Infoteam.
Adrian este autorul cărții VÂND ORICE, ORICÂND, ORICUI și coordonatorul cărților POVEȘTI NEMURITOARE DE VÂNZĂRI, APROAPE TOTUL DESPRE MANAGEMENTUL ECHIPEI DE VÂNZĂRI și VÂNZĂRI 2.0 PUNCT SI DE LA CAPĂT, o colecție de experiențe trăite de vânzători cu experiență din diferite industrii, povești reale de vânzări din care pot învăța toți cei care au tangență cu vânzările.
Trimite o intrebare