Georgiana Cristea

Georgiana Cristea este o persoana care poarta in prezent mai multe “palarii”. Georgiana este o persoană dornică de a afla lucruri noi și interesante, pasionată de studiul comunicării și de lucrul cu oamenii! Îi place mult să fie în mijlocul lor, să le asculte poveștile și să îi acompanieze în călătoria spre cunoaștere, care devine și o călătorie spre auto-cunoaștere.

Cu o experiență în business de 14 ani în domeniul resurselor umane, consultantei, training-ului și managementului talentelor, a început să susțină cursuri de formare profesională a adulților din anul 2007 și se simte norocoasă că face ceea ce o împlinește.

A livrat training pe teme precum: Customer Care si Excelenta in relatia cu clientii, Comunicare scrisa, Comunicare verbala, Comunicare non verbala, Comunicare in echipa, Tehnici pentru selectia si retentia tinerilor din Generatia Y, Tehnici pentru prezentari de impact, Formare de formatori si Managementul timpului, Managementul Stresului si al Energiei sau Managementul conflictelor.


A inceput studiul comunicarii in urma cu 20 ani si in prezent are un Doctorat in Stiintele Comunicarii (SNSPA), studiind in teza sa Comunicarea manageriala cu echipele virtuale in perioada pandemiei de COVID-19.

Crezul Georgianei este că în fiecare zi putem pune câte o cărămidă pentru a deveni cea mai bună versiune a noastră si considera ca investitia facuta in OAMENI este cea mai valoroasa!